سرگرمی

فیلم های ماندگار و پر طرفدار

گاهی از میان هزاران فیلم، گیج می‌شویم یا نمی‌توانیم بفهمیم کدام فیلم دارای رتبه برتر است یا ارزش دیدن دارد. به همین دلیل ما اینجاییم تا تعدادی از فیلم های برتر را به شما معرفی کنیم. بهترین سریال های ترسناک

بازگشت به آینده (1985)

بازگشت به آینده یک فیلم سفر در زمان پر از شخصیت های به یاد ماندنی است. بیف (توماس ویلسون) یک قلدر اصلی با برخی از بهترین جملات نقل قول در تاریخ سینماست. داک براون (کریستوفر لوید) نسلی از بچه ها را الهام بخش کرد تا دانشمند شوند. با این حال، چیزی که فیلم را بسیار عالی می کند این است که قهرمان داستان مارتی مک فلای (مایکل جی فاکس) فقط یک بچه معمولی در موقعیتی دیوانه کننده است و او بر آن غلبه می کند. اگر او بتواند بر آن غلبه کند، هرکسی می تواند. بهترین سریال های ژاپنی

بهترین نقل قول: Doc «نگران نباش. تا زمانی که با قلاب اتصال به آن سیم با سرعت 88 مایل در ساعت برخورد کنید، همان لحظه که رعد و برق به برج برخورد می کند … همه چیز خوب خواهد بود.

پسر بزرگ مادربزرگ (2006)

پسر بزرگ مادربزرگ یک کمدی گروهی است که تمام نت های مناسب را به نمایش می گذارد. داستان یک تستر بازی ویدیویی 35 ساله که مجبور می شود با مادربزرگش و هم اتاقی های دختر طلایی اش زندگی کند، به معنای واقعی کلمه در کل راه خنده دار است. این فیلم مملو از شخصیت های احمقانه ای است که توسط بازیگرانی که معمولاً در نقش های کوچک بازی می شوند، جواهری خنده دار در انبوهی از کمدی های مدرن است. همه چیز در مورد پسر بزرگ وقتی که در بالا دیده شود بهترین است، اما به همان اندازه هوشیار عمل می کند.

بهترین جملات: جف (نیک سوارسن) “نمره بالا” به چه معناست؟ امتیاز بالا جدید… بد است؟ معنی آن چیست؟ شکستمش؟»

رستگاری در شاوشنک (1994)

داستان دو مرد که در طی محکومیت های طولانی مدت با یکدیگر دوست می شوند، شاوشنک بهترین فیلم زندانی است که تا به حال ساخته شده است. روایت مورگان فریمن به قدری خوب است که برای او شغل دوم را آغاز کرد. اندی دوفرن (تیم رابینز) شخصیتی است که هر فیلمی باید داشته باشد. دیالوگ و طرح به عنوان فوق العاده است. موسیقی متن زیباست رقص دوفرن زیر باران پس از خزیدن در میان مایل‌ها فاضلاب، لحظه‌ای حماسی از فیلم است. وسوسه خواهید شد که بیرون بدوید و با او برقصید.

بهترین نقل قول: رد (فریمن) «وقتی تو را در آن سلول می‌گذارند… و آن میله‌ها به خانه هجوم می‌آورند… آن وقت است که می‌دانی واقعی است… یک زندگی کامل در یک چشم به هم زدن از بین می‌رود. چیزی باقی نمانده جز تمام وقت در دنیا برای فکر کردن به آن…”

دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (2003)

زمانی که تیزر این فیلم برای اولین بار در سینماها ظاهر شد، همه ما شک داشتیم. در دنیا چگونه دیزنی می‌تواند یک سواری زیرپاره را به یک حماسه دو ساعته تبدیل کند؟ سه کلمه: کاپیتان. جک گنجشک. نقش جانی دپ به عنوان یک کاپیتان مست، باهوش و به طرز تکان دهنده ای ماهر بدون کشتی، دزدان دریایی را تبدیل به یک کلاسیک فوری کرد. نفرین مروارید سیاه با گروه بازیگران کامل، دکورهای زیبا، و ترکیبی درخشان از کمدی، اکشن و درام، همه چیزهایی است که ما در مورد دیزنی دوست داریم، تبدیل به یک جواهر اکشن زنده کمیاب شده است.

بهترین نقل قول: کاپیتان جک اسپارو “من، من بی صداقت هستم. و یک مرد بی صداقت که همیشه می توانید اعتماد کنید که بی صداقت است. صادقانه. این افراد صادقی هستند که می خواهید مراقب آنها باشید. زیرا شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که چه زمانی قرار است کاری فوق العاده… احمقانه انجام دهند.”

شبکه (1976)

چیزی که شبکه را بسیار عالی می کند این است که یک تصویر جهانی واقع گرایانه از رسانه در جامعه است. هاوارد بیل (پیتر فینچ) مجری تلویزیون از پرداختن به بیماری های جامعه خسته می شود و به طور زنده روی آنتن می رود و حماسی ترین سخنرانی تاریخ سینما را انجام می دهد. صداقت وحشیانه او او را تبدیل به یک نماد فوری می کند و حرفه او را احیا می کند. این شبکه تلویزیونی از پیروان ضد نظام او برای کسب سود سوء استفاده می کند. قدرت ستاره بیل تا زمانی که در نهایت به وجود می‌آید رشد می‌کند و او باید از بین برود. پیام در شبکه با پیشرفت جامعه دیجیتال ما بیشتر و بیشتر اهمیت می یابد.

بهترین نقل قول: بیل: «نمی‌دانم با رکود و تورم و روس‌ها و جنایت در خیابان چه کنم. تنها چیزی که می دانم این است که ابتدا باید عصبانی شوید. شما باید بگویید، “من یک انسان هستم، خدا لعنت کند! زندگی من ارزش دارد!» پس از شما می‌خواهم که اکنون برخیزید. من می خواهم همه شما از روی صندلی خود بلند شوید. می خواهم همین الان بلند شوی و بروی کنار پنجره. آن را باز کن، سرت را بیرون بیاور و فریاد بزن، “من مثل جهنم دیوانه هستم، و دیگر این را نخواهم گرفت!”

شجاع دل (1995)

شجاع دل بهترین فیلم جنگی است که تا به حال ساخته شده است… دوره. مل گیبسون هم کارگردانی و هم در این فیلم حماسی بازی کرد که جنگ ویلیام والاس (گیبسون) برای آزادی اسکاتلند از سلطه انگلیس را به تصویر می‌کشد. نبردها بی رحمانه و گرافیکی هستند. سخنرانی ها الهام بخش است. فیلم‌برداری و موسیقی متن Braveheart بسیار تکان‌دهنده است، به‌طوری‌که متوجه خواهید شد که واقعاً از موسیقی باکیپ لذت می‌برید. با تیتراژ پایانی، خواهید دید که می خواهید صورت خود را آبی رنگ کنید و فریاد بزنید “FREEDOOOOMMM!!!” تا آخرین نفست

بهترین نقل قول: والاس «آه، بجنگ و ممکن است بمیری. بدوید و زندگی کنید… حداقل برای مدتی. و اگر سال‌ها بعد در رختخواب خود بمیرید، آیا حاضرید تمام روزها از امروز تا آن روز را با یک فرصت مبادله کنید – فقط یک فرصت برای بازگشت به اینجا و به دشمنان خود بگویید که ممکن است جان ما را بگیرند، اما آنها می‌توانند هرگز آزادی ما را نگیرید!»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا