سرگرمی

معرفی فیلم های جادویی نتفلیکس

1. StarDust (2007)

این فیلم براساس کتابی به همین نام از نیل گیمن ساخته شده است. داستان این فیلم در قرن نوزدهم اتفاق می افتد. پسری سر به هوا در شهری زندگی می کند که توسط دیواری از دنیای سحر و جادو جدا شده است. این پسر از دیوار عبور کرده و از شهر می رود تا به قلمروی جادویی برسد. تریسان که داستان درباره او است پسری منحصر به فرد است. مادر او دختر پادشاه و او تنها وارث پادشاهی است.اما خودش از این موضوع بیخبر است.

2. بلیچ (2018)

در این فیلم جادویی اکشن ژاپنی، دانش آموز دبیرستانی به نام ایچیگو کوروساکی می تواند تا زمانی که به یاد می آورد، ارواح را ببیند.

هنگامی که یک روح غیرعادی ظهور می کند، برای خاموش کردن آن باید از قدرت یک “خدای مرگ” یا یک روح دروگر استفاده کند. او از قدرت جادویی خود برای محافظت از دوستانش و شکست دادن دشمنان اساسی استفاده می کند.

3. خدایان مصر (2016)

در مصر باستان، خدای Ra مصر را به دو بخش تقسیم کرد: بخش حاصلخیز نیل توسط پسرش اوزیریس و صحرا توسط پسرش ست اداره می شد.

در طول تاجگذاری برادرزاده اش، هوروس، ست، به برادرش خیانت کرد و او را کشت.

سپس چشم هوروس (نیکولاج کوستر والداو)، منبع قدرت او را گرفت و او را به بیابان برد. بک (برنتون توایتس)، یک پرستنده هوروس، و همسر محبوبش، زایا (کورتنی ایتون)، برده‌های ست می‌شوند.

اورشو، معمار اصلی مجموعه، بک را متقاعد می‌کند که چشم‌های هوروس را از یک هرم محافظت‌شده توسط زایا اورشو، که برای اورشو کار می‌کند، بدزدد و او را به هوروس بازگرداند، که تنها کسی است که می‌تواند ست را شکست دهد.

بک موفق می شود اما فقط یک چشم را می گیرد. با این حال، هنگامی که اورشو متوجه سرقت می شود، بک و زایا فرار می کنند.

اورشو زایا را با یک تیر می کشد و بک به هوروس کمک می کند تا در مقابل چشم دیگرش را پس بگیرد و بک از هوروس می خواهد که زایا محبوبش را از عالم اموات بیاورد.

آنها با هم متحد می شوند و به زودی هاتور، الهه عشق، عاشق هوروس، ست را ترک می کند تا به بک و هوروس در تلاش آنها برای شکست دادن ست شیطانی بپیوندد.

4. سفر به مرکز زمین (2008)

یک فیلم ماجراجویی و علمی تخیلی آمریکایی است که در سال 2008 ساخته شد. این فیلم با بازی رندان فریزر، جاش هاچرسون، آنیتا بریم، ست مایرز و ژان میشل پاره در باره یک سفر اکتشافی به مرکز زمین است. گروهی مشکل از یک برادر گم‌شده، یک دانشمند، برادرزاده‌اش و یک راهنمای کوهستانی که دنیای گمشده و اسرار آمیز مرکز زمین را کشف میکنند.

5. استاد یین یان (2021)

در نهایت، در لیست فیلم های جادویی ما در نتفلیکس، ما The Yin-Yan Master را داریم که دنباله ای بر دیگر فیلم های جادویی در نتفلیکس، The Yin-Yan Master: Dream of Eternity است.

کاپیتان گارد شهر، یوان بویا، پس از ربوده شدن ادای احترام امپراتوری که از او محافظت می کرد، از درجه خود محروم شد. او که نمی‌خواهد همه چیز را تنها بگذارد، به دنبال دزد می‌گردد تا در نهایت به دنیای عرفانی شیاطین حمله کند.

در راه، او بین استاد یین یانگ، چینگ مینگ، و دنیای انسان ها و شیاطین درگیر می شود. یوان بویا و چینگ مینگ از دوست نداشتن متقابل به احترام بی‌میل حرکت می‌کنند و در نهایت پیوندی ناگسستنی بین معلم و «آشنا» برقرار می‌کنند.

این دو با هم کار می کنند تا یک معمای باستانی را حل کنند و بی گناهی کینگ مینگ را ثابت کنند، زیرا آنها توطئه ای را برای احیای پادشاه شیطان و نابود کردن دنیای انسان ها کشف می کنند.

در پایان، یوان بویا تبدیل به یک قهرمان محترم می شود، در حالی که چینگ مینگ قربانی بزرگی می کند. CKF Pictures با اقتباس از بازی موبایل خارق العاده Onmyoji (استاد یین و یانگ) در فیلم و سریالی به همین نام، این دنیای گسترده شرقی پر از جادو را به صفحه نمایش بزرگ می آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا