سرگرمی

12 بازی آنلاین سرگرم کننده

1. Houseparty:

Houseparty یک برنامه شبکه رودررو است که به شما امکان می دهد با حداکثر هفت دوست در یک اتاق تماس ویدیویی برقرار کنید. این اپلیکیشن به غیر از اینکه فقط با همدیگر را می بیند و با هم صحبت می کند، چندین بازی نیز دارد که همه افراد حاضر در اتاق می توانند با هم بازی کنند. Houseparty دارای بازی هایی مانند Heads Up!، Trivia، Chips و Guac (قابل مقایسه با Cards Against Humanity یا نسخه PG، Apples to Apples) و Quick Draw! است که نسخه سریع Pictionary است.

2.Crucible:

در این بازی، یک تیرانداز اکشن مبتنی بر تیم توسط انتخاب هایی که شما انجام می دهید هدایت می شود. هر مسابقه در Crucible مبارزه ای برای بقا و کنترل است. نه تنها پا به پای دیگر رقبای خود قرار می گیرید، بلکه باید بر تمام چالش هایی که سیاره زمین برای شما ایجاد می کند، سازگار شوید و بر آن غلبه کنید. شما و هم تیمی هایتان باید با هم کار کنید تا موجودات بیگانه را از بین ببرید، اهداف را بگیرید و حریفان خود را در جستجوی پیروزی تعقیب کنید. جدیدترین بازی افزوده شده به این لیست، در 20 می حذف شد. استودیو Relentless متعلق به آمازون، این بازی را توسعه داده است که فقط در Steam در دسترس است. هیئت داوران هنوز در مورد اینکه آیا لشگر طرفدارانی مانند Fortnite، Apex Legends و سایر بازی‌های رایگان را جذب خواهد کرد یا خیر، صحبت نمی‌کند.

3. Skribbl:

عاشق پیکشنری هستید؟ دوستان خود را در یک اتاق بازی خصوصی جمع کنید و آماده شوید تا مهارت های طراحی دیوانه خود را با Skribbl نشان دهید! درست مانند Pictionary سنتی، هر بازیکن یک کلمه می‌گیرد و سپس سعی می‌کند کلمه انتخابی خود را روی بوم دیجیتال بکشد و دوستان سعی می‌کنند حدس بزنند که شما چه چیزی را می‌کشید. این بازی با تبلت و قلم بهتر کار می کند، اما مطمئناً می توانید با انگشت خود طراحی کنید.

4. روان!:

اگر دوست دارید سعی کنید دوستان خود را فریب دهید، پس این بازی برای شماست. Psych!، ساخته شده توسط کسی جز الن دی جنرس، به شما این فرصت را می دهد که سعی کنید و از دوستان خود گول بزنید. مجری برنامه گفتگو آن را اینگونه توصیف می کند: “بازی که در آن پاسخ های جعلی به سوالات واقعی واقعی می سازید و سپس سعی می کنید حدس بزنید کدام یک درست است.” در حین بازی، کارهایی مانند ایجاد توطئه های نادرست برای عناوین فیلم های واقعی انجام می دهید و سعی می کنید دوستان خود را فریب دهید تا باور کنند که درست است. این بازی با محبت اینگونه توصیف می‌شود: «چیزهای بی‌اهمیت با کارت‌های علیه بشریت ملاقات می‌کند». در فروشگاه اپل و در گوگل پلی موجود است.

5. Werewolf:

اگر تا به حال مافیا بازی کرده اید، این بازی مشابه است. دوستان خود را برای نجات دهکده خود با شناسایی و از بین بردن گرگینه ها جمع کنید – یا شاید خودتان گرگینه ای هستید که سعی می کنید همان روستا را ویران کنید. Werewolf اجازه می دهد تا حداکثر 16 بازیکن در یک زمان. و اگر خدمه کافی برای پر کردن تیم‌ها ندارید، بازی از گروه شما دعوت می‌کند تا با بازیکنان دیگری از سراسر جهان به آن بپیوندند. در فروشگاه اپل و در گوگل پلی موجود است.

6. 8 استخر توپ:

به یاد دارید که با دوستان خود به یک بار رفتید و آنها را در یک بازی استخر به چالش کشیدید؟ این نباید خاطره ای دور باشد. Enter 8 Ball Pool – بازی که در آن می توانید قبل از دوستانتان سعی کنید توپ های خود را به جیب شلیک کنید. و اگر رفقای شما جولان می دهند، می توانید یک دور انفرادی نیز بازی کنید. برای بازی در اپ استور و گوگل پلی در دسترس است و قابلیت سازماندهی هشت تورنمنت بازیکن را دارد.

7. Ninjala:

آیا می خواهید بدون اشتراک نینتندو سوییچ را بچشید؟ این پلتفرم Ninjala را به عنوان دانلود رایگان در فروشگاه الکترونیکی نینتندو سوییچ ارائه می دهد. این بازی یک راه سرگرم‌کننده برای درگیر کردن کل خانواده است زیرا به نینجاهای رنگارنگ دستور می‌دهید که با آدامس حباب «نینجا آدامس» سلاح می‌سازند. آنها همچنین دارای برخی از لباس ها و لوازم جانبی هستند که می توانید با آنها بازی کنید تا آواتار خود را نیز شخصی کنید. می توانید به صورت انفرادی بازی کنید، در حالت Battle Royale با حداکثر 8 بازیکن از سراسر جهان حرکت کنید یا دوستان خود را در یک نبرد تیمی 4 به 4 به چالش بکشید.

8. A Sandwich Tale:

Cook-out پیشبند خود را آماده کنید! اگر اهل واقعیت مجازی هستید، Cook-Out: A Sandwich Tale یک بازی سرگرم کننده است که می توانید آن را در کارنامه خود قرار دهید. شما و حداکثر سه نفر از دوستانتان در هنگام جمع‌آوری و توزیع ساندویچ‌ها بین گروهی از موجودات گرسنه جنگلی از جمله موش‌ها، گرگینه‌ها و راکون‌ها، آماده خواهید بود. در این بازی، «سرآشپزها» باید در آشپزخانه با هم کار کنند تا مواد تشکیل دهنده را عوض کنند تا «مشتریان را به جای گرسنگی راضی نگه دارند». 19.99 دلار – Oculus Quest 2 & Rift

9. اتاق های فرار آنلاین:

آیا اتاق های فرار شخصی را از دست می دهید؟ نگران نباش! شما کاملاً می توانید این موارد را با دوستان آنلاین نیز تجربه کنید. Parusal Games مجموعه‌ای از تجربیات را برای انتخاب دارد، از جمله پیمایش در یک کافی‌شاپ غارت‌شده، پذیرش دعوت دزدان دریایی به ساختمانی فرسوده (که ناگزیر باید از آن فرار کنید)، و تلاش برای رفتن مخفیانه به پشت صحنه برای ملاقات با بروس اسپرینگستین قبل از اینکه گرفتار شوید. . قیمت بازی برای هر نفر 15 دلار است و می توانید با حداکثر 20 دوست بازی کنید. 60Out نیز انواع مختلفی دارد، از جمله ماشین زمان، یتیم خانه و اتاقی با موضوع انتقام. قیمت و اندازه مهمان بسته به اتاق متفاوت است. همچنین می توانید تجربه اتاق فرار دو نفره Alone Together را از Enchambered امتحان کنید که رایگان است.

10. در میان ما:

«در حال حاضر فرزندانم در میان ما زیاد بازی می‌کنند»، جان بدفورد، که می‌گوید با «خانواده‌ای از گیمرها» زندگی می‌کند و خدمه‌اش وسواس دارند، می‌گوید. او می‌گوید این بازی در سال 2018 منتشر شد اما در سال 2020 کمی به یک بازی خوب تبدیل شد. در بازی Among Us، گروهی از بازیکنان باید در اطراف یک سفینه فضایی حرکت کنند و وظایف مختلفی را انجام دهند، اما یکی از بازیکنان مخفیانه یک فریبکار است که دیگری را حذف می‌کند. بازیکنان هرکسی این امکان را دارد که برای اعلام هویت خیانتکار رأی گیری کند. بدفورد می‌گوید: «چه آنها اشتباه می‌کنند یا درست، در صورت تصویب رأی، آن شخص از قفل هوا بیرون می‌رود». این بازی در اپ استور یا گوگل پلی در دسترس است.

11. سرنخ:

چه کسی این کار را انجام داد؟ آقای خردل؟ در کتابخانه؟ با شمعدان؟ بازی تخته کلاسیک دوران کودکی Hasbro اکنون به صورت آنلاین در دسترس است و می توان آن را به صورت انفرادی یا با دوستان بازی کرد. با قیمت 3.99 دلار در اپ استور یا 1.49 دلار در Google Play موجود است.

12. QuizUp:

عاشق چیزهای بی اهمیت هستید؟ این برای شماست. بازی چیزهای بی اهمیت چندنفره به شما امکان می دهد در زمان واقعی با دوستان خود بازی کنید و به سوالات در مجموعه عظیمی از موضوعات بپردازید. سازندگان اصرار دارند که این بازی چیزی برای همه چیز دارد و آن را “بزرگترین بازی بی اهمیت در جهان” می دانند. و اگر دوستان شما برای یک شب مشغول هستند، این بازی به توانایی خود در “ارتباط با افراد دارای تفکر شبیه” می بالد. دانلود رایگان در فروشگاه App یا Google Store.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا