موفقیت

برای اینکه رابطه متاهلی موفقی داشته باشید

1.سعی نکنید یکدیگر را کنترل کنید.

شما و همسرتان تیمی متشکل از دو نفر هستید که با هم یک واحد یا یک تیم را تشکیل می دهند. آنها ملک شما نیستند و فرزند شما نیستند.

زوج های متاهل اغلب مرتکب این اشتباه می شوند و باید با عواقب آن کنار بیایند.

به همسرتان اجازه دهید روز شنبه با دوستانش بیرون برود یا سرگرمی های خود را انجام دهد و شما می توانید این زمان را برای خود اختصاص دهید. در ازدواج بسیار مهم است که هنوز سرگرمی های خود را داشته باشید و با دوستان خود وقت بگذرانید، و هر دوی شما باید به آن احترام بگذارید.

اگر سعی کنید همدیگر را کنترل کنید و همدیگر را مجبور کنید همیشه کاری را که می خواهید انجام دهید، هر دوی شما از نظر عاطفی تخلیه می شوید.

2. برای همدیگر تلاش کنید.

همسرتان باید بالاترین اولویت شما باشد، حتی نسبت به خانواده. هرگز نباید اجازه دهید خانواده یا دوستان در مورد همسرتان حرف منفی بزنند!

شما باید از همسرتان محافظت کنید و به کسانی که در مورد او منفی صحبت می کنند بگویید که تحمل نخواهید کرد. حتی اگر با همسرتان مخالف هستید، باید روشن کنید که پشت او هستید. اگر همیشه طرف همدیگر را بگیرید، چون یک تیم هستید، مفید خواهد بود.

مخالفت با همسرتان در زمان تنهایی اشکالی ندارد، اما همیشه به دوستان و خانواده اجازه دهید بدانند که شما یک زوج قوی هستید و همیشه از یکدیگر دفاع خواهید کرد.

3. به ازدواج خود احترام بگذارید.

می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که به معاشقه‌های بی‌ضرر و سرگرم کردن با کسی که می‌دانید علاقه‌مند است، وسوسه انگیز باشد، اما تسلیم آن نشوید. ازدواج نیازمند کار و ثبات است و همچنین باید از آن محافظت کرد.

این امر مستلزم آن است که هر دو طرف ازدواج خود را روی پایه بگذارند و در را باز نگذارند تا شخص دیگری به طور تصادفی آن را خراب کند. وقتی متاهل هستید، معاشقه هرگز بی ضرر نیست.

با تعیین حد و مرزهایی با دوستان و همکارانتان که می تواند مشکلاتی را در زندگی زناشویی شما ایجاد کند، به ازدواج خود احترام بگذارید. بیشتر امور بدون قصد داشتن اتفاق می افتد. آنها فقط نتیجه نزدیک شدن بیش از حد به شخص دیگری بودند.

4. اغلب محبت نشان دهید.

ابراز محبت نباید بعد از ماه عسل متوقف شود. شما باید تا آخر عمر با هم به تلاش برای نشان دادن عشق به یکدیگر ادامه دهید.

مطمئن شوید که به بوسیدن یکدیگر ادامه می دهید و احساس خود را از طریق محبت به یکدیگر نشان می دهید. حتی در آغوش گرفتن با یک آغوش گرم راهی برای نشان دادن اهمیت خود به یکدیگر است.

راه دیگری که می توانید محبت خود را نشان دهید این است که آنها را با نوشیدنی یا آب نبات مورد علاقه خود غافلگیر کنید. به خاطر سپردن موارد مورد علاقه آنها با نشان دادن اینکه می خواهید آنها را خوشحال کنید، محبت را نشان می دهد.

راه های دیگر برای نشان دادن محبت نوشتن یادداشت های زیبا برای آن ها در یخچال یا گذاشتن چیزهای خاص در جعبه ناهار است.

5. برای یکدیگر وقت بگذارید.

وقت گذاشتن برای یکدیگر یکی دیگر از توصیه های مهم برای تازه ازدواج کرده هاست. هر چه مدت طولانی تری با هم باشید و زندگی تان برای وقت گذاشتن برای همدیگر شلوغ تر شود، ممکن است پیچیده تر و پیچیده تر شود.

می توانید در طول روز با یکدیگر تماس بگیرید و سلام کنید یا زمانی که یک دقیقه فرصت دارید برای ارسال یک پیام متفکرانه وقت بگذارید. کارهایی را برای انجام با هم برنامه ریزی کنید، حتی اگر فقط یک شب فیلم داخلی باشد. این نشان می دهد که شما یکدیگر را در اولویت قرار می دهید.

اولویت قرار دادن یکدیگر باعث می شود هر دوی شما احساس خوشبختی و رضایت داشته باشید و این پایه خوبی برای ازدواج شما است.

6. قدر یکدیگر را بدانید.

همیشه از همسرتان قدردانی کنید و او هم باید از شما قدردانی کند. نشان دادن قدردانی از یکدیگر به یکدیگر اجازه می دهد بدانند که متوجه کارهایی هستید که برای یکدیگر انجام می دهید. همچنین به همسرتان این امکان را می دهد که بداند شما آنها را بدیهی نمی گیرید.

می‌توانید با پختن یک وعده غذایی خاص که می‌دانید آن‌ها دوست دارند، قدردانی خود را به همدیگر نشان دهید یا کاری را انجام دهید که معمولاً مسئولیت آن‌هاست.

شما همچنین می توانید قدردانی خود را با بیان شفاهی احساسات خود نشان دهید. فقط مطمئن شوید که اقدامات شما پشتیبان آن هستند.

به یاد داشته باشید که همیشه قدردانی واقعی خود را نشان دهید و هرگز با همسر خود دروغ نگویید.

7. بدون بحث و جدل ارتباط برقرار کنید.

بسیاری از ازدواج‌ها به این دلیل پایان می‌یابد که هرگز یاد نگرفتند چگونه با یکدیگر ارتباط مؤثر برقرار کنند. ارتباط موثر فضایی را برای رشد در ازدواج شما فراهم می کند. به شما این امکان را می دهد که بفهمید همسرتان از شما چه نیازی دارد و شما چه چیزی از همسرتان نیاز دارید.

ساده به نظر می رسد، اما می تواند چالش برانگیز باشد. ارتباط مؤثر مستلزم آن است که هر دوی شما نفس خود را کنار بگذارید و کاملاً روی موضوع مورد نظر تمرکز کنید. وقتی همسرتان با احترام چیزی از شما می خواهد، نمی توانید از او ناراحت شوید. شما باید مایل باشید که گوش کنید و در صورت مخالفت به مصالحه برسید.

برقراری ارتباط بدون مشاجره، زندگی مشترک طولانی و آرام را تضمین می کند. برخی از بهترین کلمات حکمت آمیز برای تازه ازدواج کرده ها.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا