متفرقه

روش های یاد گرفتن زبان فرانسوی

راه های یادگیر زبان فرانسه

1- استفاده از اپلیکشن های آموزشی

2- استفاده از فلش کارت ها

3- شرکت در کلاس های خصوصی و گروهی

4- استفاده از ویدیو های آنلاین و یوتوب

5- یادگیری زبان فرانسه با استفاده از انواع کتاب های آموزشی

برنامه ها

اپلیکیشن ها ابزاری عالی برای یادگیری زبان توسط خودتان هستند. آنها معمولاً رایگان یا ارزان هستند، تمرین‌ها و مثال‌های زیادی را ارائه می‌دهند و می‌توانند به شما در ایجاد یک سیستم یادگیری بدون زحمت کمک کنند.

مزایا:

قیمت: یکی از دلایل استفاده از اپلیکشن ها برای یادگیر زبان هزینه پایین آن ها است. اگر نمی توانید هزنیه کلاس های خصوصی را پرداخت کنید این بهرتین راه برای شماست.

سادگی: اگر شما تازه شروع به یادیگری زبان کرده باشید این اپ ها می توانند با جملات ساده و ابتدایی شما را برای رسیدن به هدفتان یاری کنند.

یادگیری گرامر در عمل دیگر از تمرینات گرامر چالش برانگیز خبری نیست. با برنامه ها، گرامر را از طریق بازی یاد خواهید گرفت، که برای بسیاری از زبان آموزان یک مزیت بزرگ است.

معایب:

عدم صحبت کردن. برنامه ها معمولاً به شما اجازه نمی دهند که زیاد صحبت کردن را تمرین کنید. در عوض، آنها مهارت های شنیداری، واژگان و گرامر شما را بهبود می بخشند.

فقدان زمینه. اکثر جملاتی که در یک برنامه یادگیری زبان معمولی مشاهده می کنید، به نظر می رسد: “ببر کمی سوپ خورد.” همانطور که قبلاً متوجه شده اید، این واقعاً به شما کمک نمی کند که چگونه با افراد بومی صحبت کنید.

البته ممکن است برخی از برنامه ها بهتر از بقیه کار کنند. برای مثال، لانگستر امکان کار همزمان با گرامر، لیسنینگ و زمینه را می دهد.

فلش کارت ها

فلش کارت ها به سرعت کار می کنند و اغلب به نظر می رسد که نتایج عالی ایجاد می کنند. با این حال، آنها برای هر موقعیتی مناسب نیستند.

طرفداران:

سرعت. فلش کارت ها برای یادگیری تک لغات و معانی آنها در مدت زمان کوتاه بسیار عالی هستند. آنها به شما کمک می کنند واژگان، اشکال افعال و هر چیز دیگری را که باید به خاطر بسپارید تمرین و حفظ کنید.

همه می توانند آنها را بسازند. می توانید از کاغذ، تلفن یا رایانه شخصی خود برای ساختن فلش کارت های مورد نیاز خود استفاده کنید. فقط کلمه را در گوگل جستجو کنید، معنی آن را بررسی کنید و آن را یادداشت کنید.

می توانید آنها را به تنهایی یا همراه با یک شریک استفاده کنید. چه خودتان سریعتر یاد بگیرید یا در هنگام معاشرت، فلش کارت ها می توانند مفید باشند. آنها می توانند بسیار هیجان انگیز نیز باشند – ساخت بازی با آنها آسان است، که می تواند روند را بسیار ساده کند.

اگر در به خاطر سپردن واژگان فرانسوی مشکل دارید، عالی هستند. فقط چند جلسه با فلش کارت، و این مشکل ناپدید می شود.

معایب:

فقدان زمینه. با فلش کارت ها، شما به سادگی واژگان را یاد می گیرید. این بدان معنی است که ممکن است بعداً نتوانید از آنها استفاده کنید. آنها لایه درک شما را عمیق نمی کنند، بنابراین شما اساساً کلمات تصادفی را یاد می گیرید.

هنگام تهیه آنها باید بسیار مراقب باشید. اشتباه کردن آسان است اگر ندانید این کلمه چگونه استفاده می شود و سپس معنای اشتباه را یاد بگیرید.

آنها برای یادگیرندگان بصری هستند. همه از ابزارهای بصری سود نمی برند. همچنین، تمرکز فقط بر روی این روش یادگیری زبان فرانسه به تنهایی هیچ دستور زبان یا تلفظی را به شما یاد نمی دهد.

مواد آنلاین

مطالب آنلاین زیادی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد و گاهی اوقات می توانند کمک بزرگی باشند. ویدیوها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های پر از قوانین توضیح داده شده و عبارات جالب وجود دارد. برخی از آنها عالی هستند، در حالی که برخی دیگر به سادگی آشفته هستند.

طرفداران:

قیمت. بسیاری از آن‌ها رایگان هستند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، حتی اگر بودجه کم است.

آنها واقعا سرگرم کننده هستند. ویدیوهای یوتیوب و TikTok زبان فرانسه را آسان می کنند. شما می توانید کلمات جدید و قواعد گرامری را به سرعت و با لذت یاد بگیرید.

آنها انعطاف پذیر هستند در هر لحظه از زندگی خود، می توانید گوشی خود را بردارید، Play را فشار دهید و شروع به یادگیری کنید.

معایب:

فقدان ساختار: هنگامی یادگیری افراد معمولا به یادگیری خود ساختار نمی دهند به همین دلیل ممکن است یادگیری آن ها فاقد منطق باشد و بسیاری از ضروریات را فراموش کنند.

از دست دادن تمرکز: ازدست دادن تمرکز آسان است.اگر درحال یادگیری آنلاین باشید حتما برایتان پیش آمده است که درحال تماشای ویدیو های آموزشی باشید اما ناگهان خود را درحال دیدن ویدیو های بچه گربه ها بیابید.

آنها به شما فرصتی برای صحبت فرانسوی نمی دهند. با آموزش های آنلاین، شما یک ارتباط یک طرفه دارید: معلم صحبت می کند و شما گوش می دهید. راهی برای تمرین صحبت کردن وجود ندارد.

توجه داشته باشید که با وجود اینکه بسیاری از مواد آموزشی رایگان فرانسه به صورت آنلاین وجود دارد، اما همه آنها برابر نیستند. برخی از آموزش های آنلاین می توانند وقت شما را هدر دهند و حتی باعث شوند احساس گمراهی کنید. اگر می‌خواهید از مواد رایگان استفاده کنید، حتما نظرات یا نظراتی را پیدا کنید که نشان می‌دهند واقعاً کار می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا