متفرقه

مهارت هایی که می توانید در زمان بسیار کم یاد بگیرید

آیا علاقه مند به پیشرفت شغلی هستید؟ یا می خواهید پول اضافی کسب کنید؟ کسب مهارت های با درآمد بالا بدون مدرک تحصیلی امکان پذیر است! شاید با خود فکر کنید، چه مهارتی با درآمد بالا را می توانم یاد بگیرم تا پول درآورم؟ مجموعه مهارت های توسعه یافته رزومه شما را از رقبا متمایز می کند. علاوه بر این، در طول مذاکرات استخدامی قدرت چانه زنی را بالا می برد و شانس ارتقاء را افزایش می دهد. تبدیل ورد به پی دی اف

1. گواهینامه تکنسین EKG

تبدیل شدن به یک تکنسین EKG شما را واجد شرایط انجام الکتروکاردیوگرام در بیمارستان ها و سایر مراکز مراقبت پزشکی می کند. برخی از کارفرمایان آموزش های حین کار را ارائه می دهند که می توانید در عرض 4 تا 6 هفته تکمیل کنید، یا می توانید یک برنامه گواهینامه یک ساله داشته باشید. تکمیل یک برنامه مورد نیاز نیست، اما سودمند است زیرا برخی از امکانات پزشکی نیاز به گواهینامه دارند. طول و قیمت برنامه های صدور گواهینامه متفاوت است. به عنوان مثال، دانشکده علوم بهداشتی کالیفرنیا یک کلاس گواهینامه با قیمت 290 دلار ارائه می دهد. طراحی پوستر

2. توسعه و برنامه نویسی

یادگیری نحوه توسعه برنامه ها به شما امکان می دهد برنامه های وب خود را از ابتدا ایجاد کنید. شما می توانید به عنوان یک پیمانکار مستقل برای توسعه برنامه های کاربردی برای شرکت ها کار کنید یا به عنوان یک توسعه دهنده برنامه شغلی پیدا کنید. می‌توانید چندین فرصت آموزش آنلاین رایگان و کم‌هزینه پیدا کنید – edX دوره‌های توسعه برنامه‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که حدود شش هفته طول می‌کشند. دوره ها رایگان هستند، اما برای دریافت گواهینامه باید 99 دلار بپردازید.

3. تکنسین فلبوتومی

تکنسین های فلبوتومی کارکنان حیاتی در مطب های پزشک، بیمارستان ها و سایر مراکز مراقبت های بهداشتی هستند – آنها از بیماران خون می گیرند. تبدیل شدن به یک تکنسین فلبوتومی یک فرآیند نسبتا کوتاه است – برنامه ها حدود 15 هفته یا کمتر طول می کشند. می توانید در یک مدرسه حرفه ای یا یک دانشکده فنی ثبت نام کنید. به عنوان مثال، یک دوره فلبوتومی در SUNY Orange تقریباً 1700 دلار هزینه دارد.

4. تکنسین اشعه ایکس

گواهی فناوری اشعه ایکس به شما امکان می دهد دستگاه های اشعه ایکس را در مراکز تصویربرداری، بیمارستان ها و مطب های پزشک کار کنید. یک برنامه گواهینامه اصلی تکنسین اشعه ایکس حدود یک سال طول می کشد تا تکمیل شود. برنامه تکنسین/دستیار پزشکی دانشکده فناوری مدرن از 44 تا 48 هفته طول می کشد و هزینه آن 19172 دلار است.

5. صورتحساب و کدگذاری بیمه

شما می توانید دوره های صورتحساب و کدگذاری پزشکی را در مدارس فنی و کالج های محلی طی 9 تا 12 ماه کامل کنید. کسب این مهارت در هنگام درخواست شغل در مطب پزشکی یک امتیاز فروش است زیرا یاد گرفته‌اید که چگونه ادعاهای بیمه را پردازش کنید و کدهای بیماری را اختصاص دهید. دوره آموزشی آنلاین صدور گواهینامه صورتحساب پزشکی مدرسه اندروز حدود چهار ماه طول می کشد و هزینه آن 900 دلار است.

6. رسیدگی به مطالبات بیمه

یادگیری نحوه رسیدگی به مطالبات بیمه می تواند راه را برای همکاری با شرکت های بیمه در بخش های خسارت آنها هموار کند. شما خسارت مربوط به ادعاهای خودرو و دارایی را ارزیابی خواهید کرد و مستقیماً با مشتریان به عنوان نقطه تماس آنها کار خواهید کرد. برای مثال، آموزش آنلاین از طریق مؤسسه شغلی ایالات متحده، حدود چهار ماه طول می کشد و از 979 دلار تا 1279 دلار متغیر است.

7. مدیریت غیر انتفاعی

سازمان‌های غیرانتفاعی شامل موسسات خیریه، مدارس خصوصی و سازمان‌های مذهبی هستند که با سایر شرکت‌ها تفاوت دارند. یادگیری نحوه عملکرد یک سازمان غیرانتفاعی می تواند به شما کمک کند تا موقعیت های رهبری و مدیریت را با یکی از آنها به دست آورید. دوره آنلاین مدیریت غیرانتفاعی کالج پورتلند حدود شش هفته طول می کشد و هزینه آن 109 دلار است.

8. تکنسین داروخانه

گواهی تکنسین داروخانه شما را واجد شرایط می کند تا زیر نظر یک داروساز در بیمارستان یا داروخانه کار کنید. شما مسئول پر کردن مجدد داروها، تأیید اطلاعات و کمک به داروساز در انجام وظایف دیگر هستید. برای مثال، می‌توانید آموزش آنلاین تکنسین داروسازی را در کالج Ashworth در نورکراس، جورجیا طی چهار ماه تکمیل کنید، که شما را برای گواهینامه ExCPT داروسازی انجمن حرفه‌ای سلامت ملی آماده می‌کند. شهریه از 899 دلار تا 1099 دلار متغیر است.

9. تهیه مالیات

تکمیل یک کلاس مقدماتی مالیاتی یکی از راه های کسب درآمد اضافی در طول فصل مالیات است. این دوره همچنین می تواند به شما کمک کند در صورت تلاش برای تبدیل شدن به یک حسابدار، حسابدار رسمی رسمی یا برنامه ریز مالی، تجربه مالیاتی ارزشمندی کسب کنید. مدرسه مالیات بر درآمد دوره های آنلاین آمادگی مالیاتی 10 هفته ای را ارائه می دهد که از 497 دلار شروع می شود.

10. مهارت های برنامه نویسی سه بعدی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

اگر می خواهید برنامه نویسی VR اولیه را یاد بگیرید و برنامه های کاربردی VR را توسعه دهید، یک برنامه گواهی واقعیت مجازی را در نظر بگیرید. یادگیری نحوه نوشتن برنامه های واقعیت مجازی، راه را برای موقعیت های سطح ابتدایی در شرکت های طراحی نرم افزار باز می کند. دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو یک برنامه توسعه اپلیکیشن واقعیت مجازی را از طریق edX ارائه می دهد که شامل سه دوره شش هفته ای با قیمت 267.30 دلار است.

11. نیروی فروش

Salesforce یک پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری با برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر برای فروش، خدمات و بازاریابی است. از آنجا که بسیاری از سازمان ها این فناوری را پذیرفته اند، گواهی Salesforce می تواند شما را برای کارفرمایان جذاب تر کند. کلاس های آموزشی Salesforce از یک تا پنج روز متغیر است و هزینه آن بین 600 تا 5200 دلار است.

12. رهبری، مربیگری و مشارکت کارکنان

توسعه مهارت های رهبری قوی می تواند به شما در هدایت یک تیم کمک کند. اگر در تلاش هستید تا مدیر، سرپرست یا مدیر شوید، این مهارت‌ها ارزشمند هستند. ECornell یک برنامه گواهینامه رهبری اجرایی چهار ماهه کرنل را برای افرادی در نقش های اجرایی ارائه می دهد که هزینه آن 4800 دلار است.

13. گواهینامه OSHA 30

اگر در صنعت ساخت و ساز کار می کنید، آموزش ایمنی OSHA 30 یک رزومه ارزشمند است. صدور گواهینامه توسط هر کارفرما مورد نیاز نیست، اما بسیاری آن را یک دارایی می دانند زیرا درک درستی از پیشگیری از ایمنی و خطرات بهداشتی در محل کار را نشان می دهد. شما می توانید این دوره 30 ساعته را با سرعت بگذرانید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا