سرگرمی

6بهترین بازی آنلاین برای بازی با دوستان

بهترین دوست خود را به چالش بکشید!

بازی کردن با دوستان صرف نظر از اینکه چقدر به دوستان خود از نظر فیزیکی نزدیک هستید سرگرم کننده است. و تفریح ​​فقط برای بچه ها نیست. مطالعات نشان می‌دهد که انجام بازی‌های آنلاین در بزرگسالی می‌تواند همه چیز را انجام دهد، از کمک به شما برای مقابله با استرس و افزایش رفاه کلی شما – چیزی که همه ما در این دوران سخت به آن نیاز داریم.

جسیکا روولو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آرکادیوم، می‌گوید: «بازی‌های مناسب می‌توانند خانواده‌ها و دوستان را در این مدت به شیوه‌ای بسیار مثبت دور هم جمع کنند». او می‌گوید که نوجوانانی که از دوستان جدا شده‌اند احتمالاً در حال حاضر در بازی‌هایی مانند فورتنایت با هم ارتباط برقرار می‌کنند، بچه‌های کوچک‌تر می‌توانند در Minecraft و Roblox همکاری کنند، و بزرگسالان می‌توانند مغز خود را با بازی آنلاین کلمه‌ای تیز نگه دارند یا با گم شدن در یک بازی اشیاء پنهان، آرامش داشته باشند. و اگر به دنبال کمی رقابت دوستانه هستید، روولو توضیح می‌دهد که حتی نیازی به وارد شدن به یک بازی چندنفره آنلاین پیچیده نیست: «فقط خودتان بازی کنید، به دوستانتان پیامک کنید تا امتیازتان را بگیرید و آنها را به چالش بکشید. بهتر عمل کن!»

در اینجا برخی از بهترین بازی های آنلاین برای بازی با دوستان وجود دارد که تضمین شده است که شما و قبیله شما را برای سرگرمی دور هم جمع کند.

بهترین بازی های آنلاین

1. Words with Friends 2: نام بازی همه چیز را بیان می کند «کلمات، با دوستان». مادر، پدر، خاله، پسر عموی دور، همکار، رئیس یا همسایه خود را دور هم جمع کنید و آنها را به چالش بکشید تا هنگام تقلا برای ایجاد کلمات از حروفی که شما صادر می کنید، شما را قبول کنند. هر کس بیشترین امتیاز را کسب کند برنده است. و مغز شما نیز تمرین خواهد کرد، زیرا بیایید صادق باشیم – فقط کلمات زیادی وجود دارد که می توانید حرف Z را در آنها بگنجانید. آیا وقتی آن حرف را در اسکرابل می کشید متنفر نیستید؟

2. Best Fiends Stars: Best Fiends Stars یک بازی پازلی است که شما را به چالش می کشد تا از طریق مجموعه ای از پازل های “منفجره”، شخصیت های شایان ستایش را جمع آوری کنید و با دوستان خود در طول مسیر با هم متحد شوید. دوستان خود را به چالش بکشید تا قبل از اینکه توسط تیمی از راب های لزج گرفته شوند، برای جمع آوری گنج ها و ستاره های افتاده مسابقه دهند.

3. Fortnite: بازی خانواده‌پسند Battle Royale Epic همچنان میلیون‌ها کاربر فعال روزانه را به خود جذب می‌کند. در حالی که برخی از گیمرها بر پیروزی بعدی خود در Victory Royale تمرکز می کنند، این بازی ده ها چالش را برای گیمرها ارائه می دهد که می توانند بر آن ها غلبه کنند. کریس ارب، کارشناس بازی و موسس Tripleclix می‌گوید: «بازی با تغییرات مکرر در نقشه به تکامل خود ادامه می‌دهد، بنابراین دنیای کنونی بازی تا پایان یک قرنطینه هشت هفته‌ای مانند قبل نخواهد بود». او اضافه می کند که گرافیک کارتونی برای گیمرها در هر سنی جذاب است، “اما توجه داشته باشید که از اسلحه برای شلیک به بازیکنان دیگر در بازی استفاده می کنید.” Fortnite برای Xbox One، PC، Switch، PS4 و موبایل رایگان است.

4. بازی‌های جک‌باکس: شاید این بازی رسمی قفل‌دان باشد، زیرا ایجاد حساب‌های جدید برای این پلتفرم افزایش یافته است، زیرا افراد بیشتری دریافتند که این بازی محبوب محبوب You Don’t Know Jack است که اکنون می‌توان با دوستانش بازی کرد. . این شرکت اخیراً آموزش نحوه انجام این کار را در اینجا ارسال کرده است. این بازی همه را سرپا نگه می‌دارد، زیرا با همان سرعتی که می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید، سؤالات بی‌اهمیت فرهنگ پاپ را پرت می‌کند. میزبان کوکی مسترسون شما را در مسیر روتین راهنمایی می کند، در حالی که ممکن است افراد مشهور گاه به گاه ظاهر شوند تا به شما کمک کنند.

5. Minecraft: Erb این را “نهایی همکاری” می‌داند و خاطرنشان می‌کند که بازی آنلاین محبوب در سال گذشته شاهد تجدید حیات بود و با هر نسل جدید گیمر به رشد خود ادامه می‌دهد. حداکثر هشت دوست می‌توانند در رایانه‌های مختلف به یک بازی آنلاین بپیوندند و هر آنچه را که می‌توانند در حالت خلاقانه تصور کنند بسازند، یا شاید به آن‌ها ملحق شوند تا ببینند چقدر می‌توانند در حالت بقا دوام بیاورند. ارب می افزاید: «و اگر والدین فرزند خردسالی در خانه داشته باشند که هرگز آن را امتحان نکرده است، ماندن در خانه ممکن است بهترین زمان برای معرفی آنها باشد. مکانیک ساختمان Minecraft تمایل دارد تا کودکان را به مهندسان نوپا تبدیل کند. همه سنین می توانند Minecraft را روی Xbox One، PC، Switch، PS4 و موبایل با قیمت 20 دلار بازی کنند و به صورت رایگان در Xbox Game Pass در دسترس است.

6. NBA 2k20: این بازی مورد علاقه بسیاری از طرفدارانی است که برای NBA زندگی می کنند، زیرا بازیکنان می توانند این شانس را داشته باشند که تیم و بازیکنان مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش دهند. ارب می‌گوید: «بازی‌کنندگان می‌توانند فصل را به پایان برسانند و حتی در مرحله پلی‌آف بازی کنند، در حالی که منتظر شروع دوباره فصل هستند». تمام سنین می توانند یک تیم کامل را به زمین بیاورند و به عنوان یک تیم در مسابقات آنلاین بازی کنند. NBA 2k20 60 دلار در بازارهای دیجیتال و 30 دلار برای نسخه های فیزیکی Xbox One، PC، Switch و PS4 به شما بازگردانده است. این بازی همچنین به صورت رایگان در Xbox Game Pass موجود است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا