متفرقه

مهارت هایی که می توانید به راحتی در خانه یاد بگیرید

هر هفته فرصتی را برای یادگیری مهارت های جدید برای استفاده از این لحظه منحصر به فرد در زندگی ارائه می دهد. اگر به دنبال یافتن مهارت جدیدی هستید، مهارت هایی وجود دارد که می توانید با ماندن در خانه و از طریق اینترنت یاد بگیرید. مذاکره موفق چیست؟

1. یاد بگیرید که چگونه مانند یک حرفه ای نقاشی بکشید

طراحی عالی است، حتی اگر واقعاً بدتان بیاید. اگر سعی نمی کنید هنرمند باشید، پس چه کسی اهمیت می دهد که بینی چقدر بد شکل است؟! انتزاعی است

بنابراین بله، همانطور که گفتم، طراحی عالی است. حتی یک ابله سریع می تواند به تقویت حافظه و تمرکز حواس شما کمک کند. تعداد زیادی دوره آنلاین در Udemy وجود دارد که اگر واقعاً می‌خواهید بهتر شوید، می‌توانید انتخاب کنید، در حالی که من، از طرف دیگر، از بینی‌های بد شکل، گاهی اوقات زشت خود راضی هستم.

2. در خوشنویسی استاد شوید

برای زمان و تلاشی که برای سرفصل های کتاب های مدرسه خود صرف می کردید چه اتفاقی افتاد؟ یادم می‌آید که بچه‌ها صفحات را پاره می‌کردند، زیرا عنوان آن عالی نبود.

خوب، اگر شما یکی از آن بچه‌ها بودید، فقط بدانید که می‌توانید اصول مدرن خوشنویسی را فقط در دو ساعت به دست آورید. و از آنجا، محدودیت ها متعلق به شماست. استفاده از قانون جذب را حتما به لیست خود اضافه نمایید.

مانند طراحی، برای شروع واقعاً به ابزار خاصی نیاز ندارید. اما بسته به میزان غوطه ور شدن شما در دنیای حروف دستی، طیف وسیعی از ابزارها و کاغذها در دسترس هستند تا شما را در جستجوی سبک ها و تکنیک های جدید نگه دارند. شما حتی ممکن است خودتان را بیاورید.

3. نحوه ساخت موشک های کاغذی را یاد بگیرید

زیرا اگر هواپیمای کاغذی شما نتواند تا این حد پیش برود، پس باید بازی خود را ارتقا دهید. همچنین ببینید: اوریگامی.

4. بافتنی بیاموزید

انگار که بافندگی کیسه برای بچه جوی ها و سایر کیسه داران دلیل کافی برای شروع یادگیری بافتنی نیست؟! اما به طور جدی، این یک کلاسیک مطلق است و AF درمانی است.

5. یاد بگیرید که چگونه عکس ها را مانند حرفه ای ها ویرایش کنید

چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه یک عکاس مبتدی، همیشه راه هایی برای ارتقای مهارت خود وجود دارد، حتی اگر در داخل آن گیر کرده باشید. و یکی از این راه ها درک فرآیند ویرایش و همچنین بهتر شدن در آن است. بنابراین، لپ‌تاپ‌تان را باز کنید، عکس‌های قدیمی‌تان را برای تمرین بیرون بیاورید و مهارت‌های ویرایشی خود را تقویت کنید.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید قبل از متعهد شدن به Adobe Photoshop یک بازی داشته باشید، ویرایشگرهای عکس آنلاین زیادی وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند. بسیاری از اینها، مانند GIMP، به شما امکان بازی و تمرین زیادی را می دهد.

6. یاد بگیرید که چگونه به درستی سوت بزنید

شما هرگز واقعاً فکر نمی‌کنید اوه خدا، هی ویز، واقعاً ای کاش می‌توانستم سوت بزنم تا زمانی که کسی را ببینی که این کار را یکپارچه انجام می‌دهد. از نظر لحن و زیر و بم آنقدر عالی است که مانند آواز پرندگان به نظر می رسد. و اگر هیچ چیز دیگری، یک سوت قوی خوب توجه هر کسی را که نیاز دارید جلب می کند. (فقط هیچ گرگی سوت نمی زند، ما به اندازه کافی از آنها استفاده کرده ایم.)

7. یاد بگیرید چگونه خانه خود را شلوغ کنید

شما فکر می کنید که بیرون انداختن چیزها آسان خواهد بود. اما با قضاوت بر اساس موفقیت ماری کوندو، فکر نمی کنید. اما بی نظمی چیزی فراتر از دور انداختن چیزهایی است که به آن نیازی ندارید یا نمی خواهید، این یک تغییر سبک زندگی است که تنها در صورتی موفق می شود که برای موفقیت آن وقت و تلاش صرف کنید. و چه زمانی بهتر از الان وجود دارد؟

8. یاد بگیرید چگونه لکه های شراب قرمز را پاک کنید

بسیار خوب، یادگیری این مهارت نباید دو هفته طول بکشد، اما قطعاً مهارتی است که می‌توانید بیش از دو هفته در خانه آن را کامل کنید. همچنین تضمین شده است که قلب هر کسی را که از یک حادثه فاجعه بار شراب قرمز نجات داده اید به دست می آورد. (یا شما را از اینکه لکه را ده برابر بدتر کنید مانند هم خانه قدیمی من، زمانی که فکر می کرد نمک سیاه هیمالیا شراب را خیس می کند، نجات دهد.)

خلاصه ای سریع از کارهایی که برای لکه های شراب قرمز باید انجام دهید: مالش نکنید، زیاد منتظر نمانید، حرارت را اعمال نکنید و از مواد خشک برای از بین بردن لکه استفاده کنید. هر کاری که انجام می دهید، از شراب سفید به عنوان یک ماده تمیز کننده استفاده نکنید. اما فقط برای اطمینان، در اینجا ویدیویی وجود دارد که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

برای انواع دیگر لکه ها، مانند رژ لب روی یقه یا شربت افرا روی لباس خواب، این لینک باید به شما کمک کند.

9. دفاع شخصی اولیه را یاد بگیرید

یک بار در بازی فوتبال خواهرم بودم که یکی از پدران یک بازیکن با من صحبت کرد. او پرسید که آیا من چیزی در مورد بینی او متوجه شده ام؟ من نکردم کاملاً خوب به نظر می رسید. و آن موقع بود که آن را روی من گذاشت. آیا می دانید چرا بینی من کاملاً له نشده و از فرم خارج نشده است؟ چون من همیشه اول طرف مقابل را می زنم.

این اولین درس دفاع شخصی بود که من گرفتم و قطعا بهترین نیست. و از آنجایی که هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است فقط نیاز به محافظت از خود داشته باشید، باید چند حرکت اساسی را انجام دهید. اگر می خواهید در خانه جدی شوید، دانشگاه هنرهای رزمی جهانی را بررسی کنید.

10. حافظه خود را تقویت کنید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام اطلاعات مهم را فراموش می کنید، شاید بتوان با سرمایه گذاری روی خود و حافظه تان از این دو هفته عاقلانه استفاده کرد. این یکی از آن چیزهایی است، مانند زمان، که تا زمانی که از بین نرود، آن را از دست نمی دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا