فرهنگی و هنری

بهترین برنامه ها برای خواندن بیوگرافی شخصیت های مشهور

خواندن زندگینامه یک شخصیت برجسته نه تنها شما را برای دستیابی به موفقیت در زندگی الهام می بخشد، بلکه در ضمیر ناخودآگاه عظمتی را به شما می دهد که به شما برای آینده ای روشن قدرت می بخشد.

اکنون در دنیای فناوری، خواندن بیوگرافی شخصیت های معروف از طریق اینترنت، برنامه های تلفن همراه و راه های دیگر بسیار آسان است، اما اگر می خواهید تجربه بهتری برای خواندن یک زندگی نامه طولانی در یک رابط کاربری جالب داشته باشید.

تاریخ همیشه تکرار می شود. بیوگرافی ها نوعی تاریخ هستند شما می توانید با خواندن آن ها و مقایسه با زندگی خود از اشتباهات دیگران درس بگیرید و آن ها را تکرار نکنید در نتیجه موجب موفقیت و پیروزی خود شوید.

شما می توانید زندگی نامه افراد برزگ را بخوانید و از آنها الگو بگیرید. قطعا قدم گذاشتن در مسیر چنین افراد بزرگی بسیار دشوار و سخت است. شما در این راه با فراز و نشیب های زیادی روبه رو می شوید که می توانید با خواندن دوباره زندگی نامه برای رفع آن ها کمک بگیرید. خواندن بیوگرافی افراد دیگر باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. زیرا با خواندن آن ها در میابیم که افراد موفق نیز مانند ما بودن و از جایی حتی شاید بدتر از موقعیت حال حاضر ما شروع کردند.

در اینجا فهرستی از بهترین برنامه‌های اندرویدی برای خواندن بیوگرافی جمع‌آوری کرده‌ام که می‌توانید به راحتی هر کدام از داستان‌های جذاب زندگی را که می‌خواهید بخوانید تا الهام‌بخش باشید، شخصیت قابل توجهی را انتخاب کنید.

بهترین برنامه ها برای خواندن بیوگرافی

1. بیوگرافی شخصیت های مشهور

این اپ از بهترین برنامه ها برای خواندن بیوگرافی افراد خاص و مشهور است، در اینجا برنامه زندگی نامه افراد را بر اساس زمینه کاری دسته بندی کرده است، بنابراین شما به راحتی می توانید آنچه که نیاز دارید را  به راحتی انتخاب کنید و بخوانید. در این برنامه بیش از 50 بیوگرافی شخصیت های مشهور برای درس گرفتن شما آورده شده است.

جدای از آن، رابط کاربری آن برای خواندن بیوگرافی برای مدت طولانی، همانطور که تغییر رنگ آن را مطالعه می کنید، عالی است تا خسته نشوید. فونت خوب است اما تبلیغات در حین خواندن بسیار آزاردهنده است، پیشنهاد می کنم از یک مسدودکننده تبلیغات استفاده کنید یا قبل از خواندن می توانید دسترسی به اینترنت را خاموش کنید.

به طور کلی برنامه برای خواندن بیوگرافی عالی است اگر می خواهید همه افراد مشهور در یک مکان باشند، می توانید برنامه را حتما امتحان کنید.

2. 100 بیوگرافی

اگر به دنبال بیوگرافی مختصری از 100 شخصیت مشهور از هر زمینه مورد علاقه هستید، این برنامه برای شما عالی است، در اینجا به طور خلاصه بیوگرافی را به شیوه ای بسیار خوب شرح می دهد. رابط کاربری نیز عالی است که شما را به خواندن افراد بیشتر علاقه مند می کند. اما در اینجا هیچ دسته بندی وجود ندارد که شما باید به افرادی که می خواهید بخوانید نگاه کنید یا می توانید از نوار جستجو نیز استفاده کنید.

به‌روزرسانی‌های هفتگی یا ماهانه توسط توسعه‌دهنده ارائه می‌شود که در آن شخصیت‌های بیشتری در فهرست قرار می‌گیرد و می‌خواهد خلاصه کوتاه را با یک دوست به اشتراک بگذارد، سپس گزینه‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید یک بیوگرافی کوتاه بخوانید، این برنامه عالی است.

3. داستان های الهام بخش

در اینجا این برنامه فقط شامل 20+ بیوگرافی شخصیت های مشهور است، اما بهترین چیز در اینجا این است که به خوبی با جزئیات مانند زندگی یک فرد، تحصیلات و بسیاری موارد دیگر طبقه بندی شده است که اگر فقط به دنبال آن هستید بسیار مفید است. جدای از آن، رابط کاربری و ترکیب فونت سیاه آن را با پس‌زمینه‌ای که در شرایط نور کم به چشم شما فشار نمی‌آورد، بسیار دوست دارم.

بنابراین اگر به دنبال خواندن بیوگرافی دقیق به روشی جدید هستید که در وقت شما برای یافتن بخش مهم صرفه جویی می کند، این برنامه برای شما عالی است.

4. بیوگرافی

یکی دیگر از بهترین برنامه های بیوگرافی موجود که ظاهری تمیز و ساده دارد. این برنامه می تواند جای ویکی پدیا و روزنامه را برای شما پر کند. بیش از 70 بیوگرافی ارزنده در این اپ انتظار شما را می کشد درحالی که هیچگونه تبلیغات و ناوبری های مزاحم ندارد و هر روز به روز رسانی می شود و شما می توانید تعداد بیشتری بیوگرافی را مطالعه کنید.

جمع بندی: برنامه بیوگرافی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

خواندن و دانستن در مورد زندگی افراد معروف، تغذیه اضافی به مغز می دهد که به ما کمک می کند برای مدت طولانی با انگیزه بمانیم، بنابراین این ها بهترین برنامه های اندرویدی بودند که از طریق آن ها می توانید هر بار با خواندن و الهام گرفتن از آن افراد خود را به روز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا