متفرقه

یادگیری آلمانی: راهنمای کامل مبتدیان برای یادگیری سریع آلمانی

سخت بودن یادگیری آلمانی فقط یک افسانه است. یادگیری هر زبانی نیازمند زمان و تعهد است. در مورد زبان آلمانی هم همینطور است. حذف تبلیغات موبایل

داشتن انگیزه کافی و تلاش سخت برای رسیدن به هدف، تنها چیزی است که لازم است. و اگر در مورد اینکه از کجا شروع کنید سردرگم هستید، نکاتی را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند زبان آلمانی را خیلی سریع یاد بگیرید. بیایید واقعی باشیم برای مردم چین یادگیری آلمانی سخت تر از یک زبان مادری انگلیسی است.

این به این دلیل است که زبان آلمانی بخشی از زبان‌های ژرمنی، گروهی از زبان‌های هند و اروپایی است که شباهت‌های زیادی با سایر زبان‌های ژرمنی مانند انگلیسی یا هلندی دارد. مخفی کردن برنامه در اندروید

چرا زبان آلمانی را یاد بگیریم

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیرید – در زیر به 15 مورد از این دلایل اشاره می کنیم:

بدست آوردن

آلمان دومین صادرکننده بزرگ جهان است.

اقتصاد آلمان در اروپا رتبه اول و در جهان رتبه چهارم را دارد. اقتصاد آن با تمام کشورهای اسپانیایی زبان جهان در مجموع قابل مقایسه است.

آلمان میزبان شرکت های بین المللی متعددی است.

سرمایه گذاری مستقیم آلمان در ایالات متحده بیش از ده میلیارد دلار است.

آلمان بیشترین تعداد زبان مادری را در اتحادیه اروپا دارد (به مراتب بیشتر از انگلیسی، اسپانیایی یا فرانسوی).

آلمانی یکی از ده زبان رایج در جهان است. همچنین یک زبان اروپای مرکزی و شرقی است. و در مورد “به هر حال همه آلمانی ها انگلیسی صحبت می کنند”؟ این افسانه محض است

22 جایزه نوبل در فیزیک، 30 جایزه در شیمی، و 25 جایزه در پزشکی به دانشمندانی از سه کشور بزرگ آلمانی زبان تعلق گرفته است، در حالی که بسیاری از برندگان از کشورهای دیگر در دانشگاه های آلمان آموزش دیده اند. یازده جایزه نوبل ادبیات به نویسندگان آلمانی زبان و هفت آلمانی و اتریشی جایزه صلح را دریافت کرده اند.

آلمانی ها در مهندسی پیشروان جهان هستند.

آلمانی و انگلیسی شبیه هم هستند. بسیاری از کلمات در زبان آلمانی صدا و/یا شبیه کلمات انگلیسی معادل هستند، زیرا این دو زبان یک “پدربزرگ و مادربزرگ” مشترک دارند. برای مثال به این کلمات نگاه کنید:

هاوس = خانه، بوخ = کتاب، انگشت = انگشت، دست = دست،

نام = نام، موتر = مادر، schwimmen = شنا،

singen = آواز خواندن، kommen = آمدن، blau = آبی، alt = قدیمی،

بادگیر = بادگیر.

دنیای آلمانی زبان برخی از معتبرترین فیلمسازان قرن بیستم را تولید کرده است – از فریتز لانگ گرفته تا راینر ورنر فاسبیندر، ویم وندرس، و نسل جدیدی از کارگردانان فراملیتی مانند تام تایکور و فاتح آکین. فیلمسازان آلمانی و اتریشی مانند لانگ، بیلی وایلدر و ارنست لوبیچ نیز تاریخ هالیوود را شکل دادند.

آلمانی زبان گوته، مارکس، نیچه و کافکا، مان، برشت و گراس است. موتزارت، باخ، بتهوون و شوبرت، برامس، شومان، واگنر، مالر و شوئنبرگ آلمانی صحبت کردند و نوشتند، همانطور که فروید، وبر، انیشتین و هایزنبرگ، کانت، هگل و هایدگر آلمانی صحبت کردند و نوشتند.

آلمانی دومین زبان علمی پرکاربرد در جهان است.

18 درصد از کتاب‌های جهان به زبان آلمانی منتشر می‌شوند و تعداد نسبتاً کمی از آنها در ترجمه انگلیسی منتشر شده‌اند.

آلمانی دروازه ای برای آموزش عالی در سطح جهانی است.

بسیاری از مهمترین آثار جهان غرب در زمینه فلسفه، ادبیات، موسیقی، تاریخ هنر، الهیات، روانشناسی، شیمی، فیزیک، مهندسی و پزشکی به زبان آلمانی نوشته شده و همچنان به آلمانی تولید می شوند.

یادگیری آلمانی چقدر طول می کشد

یادگیری آلمانی می تواند کمی دشوار باشد، به خصوص اگر بومی زبانی باشید که به خانواده زبان های هند و اروپایی تعلق ندارد. اما، مهم نیست که زبان مادری شما چیست، و حتی اگر آلمانی ممکن است در ابتدا برای شما دشوار به نظر برسد، ناامید نشوید.

اگر می‌پرسید که آیا میانبر یا راه‌های خاصی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد، ما در این راهنما به چند مورد اشاره کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند سریع‌تر پیشرفت کنید. هیچ دوره زمانی مشخصی وجود ندارد که تضمین کند شما در یادگیری زبان آلمانی موفق خواهید شد، اما آنچه که از همه مهمتر است ثبات است. قرار نیست یک روز صبح از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که آلمانی روان صحبت می کنید.

گرامر زبان آلمانی

چه چیزی یک زبان را برای شما سخت می کند؟ گرامر است، درست است؟ گرامر معمولاً برای همه افرادی که قصد ورود به یک زبان جدید را دارند یک کابوس است، و این فقط در مورد زبان آلمانی صدق نمی کند. اما، این بخش را به خوبی یاد بگیرید و در کمترین زمان به راحتی آلمانی صحبت خواهید کرد. آلمانی دارای شش زمان است: Prasens، Präteritum، Perfekt، Plusquamperfekt، Futur I و Futur II.

Präsens به زمان حال در انگلیسی مربوط می شود،

Präteritum به زمان های کامل مربوط می شود،

Plusquamperfekt مربوط به گذشته کامل است،

Futur I به زمان آینده مربوط می شود،

Futur II مربوط به Future کامل به اضافه “اراده” و “داشتن” است.

این رابطه کاملاً دقیق نیست، اما نگاه کردن به زمان‌ها به این صورت درک گرامر آلمانی را برای شما آسان‌تر می‌کند. چهار حالت دارند (اسمی، مضاربه، وصفی، مثنی). در اینجا یک چیز پیچیده در مورد آلمانی وجود دارد که بسیاری از مردم اغلب به آن اشاره می کنند: 16 شکلی که “the” انگلیسی در موارد و جنسیت های مختلف آلمانی را به خود می گیرد. آلمانی سه حرف اضافه اسمی برای هر جنسیت دارد: die (برای اسم مؤنث)، der (برای اسم مذکر) و das (برای جنسیت خنثی). با هر کلمه جدیدی که در زبان آلمانی یاد می گیرید، باید یاد بگیرید که چه حرف اضافه ای باید جلوی آن بیاید. ممکن است در ابتدا شما را گیج کند زیرا گاهی اوقات یک جنسیت بیولوژیکی ممکن است با جنسیت دستوری آن مطابقت نداشته باشد. با این حال، قوانینی وجود دارد که تعیین می کند کدام اسم با استثنائات کدام ماده را دریافت کند. نیازی به استرس زیاد در مورد این قسمت نیست. اگرچه باید همه آنها را به صورت مکانیکی به خاطر بسپارید، بخش بزرگی از این اصول دستور زبان به زودی برای شما معنادارتر خواهد شد.

عبارات آلمانی و عبارات روزانه

هنگامی که شروع به یادگیری یک زبان جدید می کنید، احتمالاً دوست ندارید با تمام قوانین گرامری و چیزهایی که یک زبان را پیچیده می کند، شروع کنید.

یادگیری زبان به جز میل به گسترش دانش، لذت و بخش سرگرم کننده آن است. برای انجام این کار، باید از نقطه‌ای شروع کنید که باعث شود متعجب شوید چه چیزی فراتر از آن است، توجه خود را جلب کنید و انگیزه خود را به آتش بکشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا