موفقیت

با انجام این 5 کار بهترین زندگی را داشته باش

1. اقدام کنید

ما یک زندگی مجرد داریم، بنابراین اقدام متفکرانه و عمدی رویکردی بسیار بهتر از اجازه دادن به زندگی است. یاد بگیرید که برای آنچه نیاز دارید و می خواهید، مدافع خود شوید.

شما همچنین باید احساس قدرت کنید که به نمایندگی از دلایلی که با شما طنین انداز می شود یا بی عدالتی هایی که می بینید اقدام کنید. بهترین زندگی شما به شما بستگی دارد. در غیر این صورت، شما به طور پیش فرض در یک زندگی ماهرانه گیر خواهید کرد.

2. وضعیت مالی خود را مشخص کنید

نه، با پول نمی توان شادی را خرید، اما بله، پول مهم است! باید هدفتان این باشد که کمتر از توان خود زندگی کنید و به اندازه ای که برای تحقق تمام رویاهایتان نیاز دارید درآمد کسب کنید. این ممکن است به معنای مراقبت از خود، تأمین دیگران یا حتی به جای گذاشتن میراثی از ثروت برای نسل‌های آینده باشد.

پول می تواند بخش حساس و دردناکی از زندگی باشد، اما لزومی ندارد. اگر نسبت به درآمد، هزینه و سرمایه گذاری خود اطمینان دارید، آزاد خواهید بود که زندگی دلخواه خود را داشته باشید.

3. محیط خود را پرورش دهید

با اطرافیان خود و نحوه تأثیر آنها بر شما عمدی رفتار کنید. افراد و اشیای اطراف شما می توانند بر خلق و خو و ارزش شخصی شما تأثیر بگذارند. مطمئن شوید که آنها به شادی و انرژی شما کمک می کنند، نه اینکه از آن کم کنند.

تغییر محیط نیز می تواند به شما کمک کند. برای لذت بردن از لذت های ساده زندگی تا جایی که ممکن است به بیرون در طبیعت بروید. تاریخ‌های فعالیت را برنامه‌ریزی کنید – به تنهایی، با یک شریک یا با دوستان – فقط برای امتحان کردن چیزی کاملاً جدید. عمل کاوش و آزمایش برای کمک به رشد شما کافی است.

بعلاوه، ممکن است چیزی برای اضافه کردن به زندگی رویایی خود بیافزایید که هرگز پیش بینی نکرده بودید، مانند عشق به اسکیت سواری یا پنیرسازی!

تغییر محیطی نهایی سفر است. هیچ چیز مانند بیرون رفتن از چیزهای آشنا، زندگی را در چشم انداز قرار نمی دهد. حتی اگر امکان سفر وجود ندارد، در شهر خود یک توریست باشید. با چشمانی تازه به دنیای اطراف خود نگاه کنید. این به شما کمک می کند بررسی کنید که چقدر با بهترین زندگی خود هماهنگ هستید.

4. روال خود را در نظر بگیرید

بسته به اینکه چگونه کار می کنید، یک روال ایجاد کنید یا یک روال را بشکنید. ممکن است برای متعهد ماندن به اهداف خود به ساختاری نیاز داشته باشید. اینجاست که یک روال جدید براق می تواند مفید باشد.

یا ممکن است برای لذت بردن از زندگی که در حال ساختن هستید، نیاز داشته باشید که دست از کار بکشید. اینجاست که شکستن قالب می تواند کمک کند. صرف نظر از این، عادات کوچک به سرعت جمع می شوند، بنابراین در زندگی روزمره خود عمدی بمانید.

5. به دیگران خدمت کنید

درست مانند اتصال به هدف داخلی ما مهم است، ایجاد روابط با عزیزان و یک جامعه ضروری است. اگر خانواده می خواهید، بهترین شریک و مادری باشید که می توانید باشید. پول یا مهارت خاصی را به اهدافی که به آنها اعتقاد دارید اهدا کنید.

زمان داوطلبانه و توجه به افراد و سازمان هایی که به شما نیاز دارند اختصاص دهید. در حالی که شما نباید به بهای رفاه خود به دیگران خدمت کنید، اما پس دادن ممکن است شما را سریعتر به بهترین زندگی خود برساند.

بهترین زندگی را داشته باش

بهترین زندگی کردن به این نیست که چه چیزی برای رسانه های اجتماعی عالی به نظر می رسد یا اینکه همه می گویند “باید” انجام دهید. این در مورد این است که شما چه می خواهید و چگونه می خواهید آن را محقق کنید. این همچنین در مورد ساده کردن زندگی خود به روشی است که برای شما مفید باشد. بنابراین، ادامه دهید – بهترین زندگی خود را با هدف و بدون هیچ پشیمانی زندگی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا